Тематски тест „Сообраќај“
https://docs.google.com/document/d/1WlO74SMAGrMq1H4A5QyqMFeBhabQ4CYMc28lpIAkf5k/edit?usp=sharing
27.05.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспсобува да ги продлабочи знаењата за видовите на сообраќајни средства. Да се оспсобува да воочува сличности и разлики на различните сообраќајни средстава. Да рзаликува различни видови на сообраќај.
Наставна содржина: Сообраќајни средства
Активности: Мала насока и разговор како треба да се однесуваме кога патуваме со некое сообраќајно средство. Анализа на текстот од наставниот лист. Следење на презентацијата
https://docs.google.com/presentation/d/1j1wbcOYzokldEvXZjT7d6sYQ4Y9MD18l_XzklAEstyY/edit?usp=sharing
и извлекување заклучоци од истата преку одговарање на прашања во тетратка. Кои видови на сообраќајни средства постојат? Колку вида на сообраќај постојат? Наброј по неколку превозни средства од секој вид на сообраќај?
20.05.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспсобува да научи како безбедно да се движи во сообраќајот, да се оспосбува да ги знае сообраќајните знаци , за безбедно движење на улица, да се оспсобува да развива свест за значењето на семафорот, да се оспсобува да знае да гледа на семафорот при премин на крстосница.
Наставна содржина: Крстосница
Активности: Проследете ја презентацијата за крстосница.
https://docs.google.com/presentation/d/1qJ8D7v4jNOCfg4WpHb_bLPPDyquQzkU_bD2L3zDj5d8/edit?usp=sharing
Препишете го текстот во тетратка и сработете го наставниот лист
13.05.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспсобува да научи како безбедно да се движи во сообраќајот, да се оспосбува да ги знае сообраќајните знаци , за безбедно движење на улица, да се оспсобува
да развива свест за значењето на семафорот, да се оспсобува да знае да гледа на семафорот при премин на раскрсница.
Наставна содржина: Сообраќајни знаци: семафор, препознавање и изработка
Активности: Со разговор констатираме дека насекаде по улиците има поставено сообраќајни знаци, односно дека тие ни се водачи во сообраќајот. Најголем сообраќаен знак ни е семафорот.Учениците ја проследуваат презентација за семафорот,сообраќајните знаци и нивното значење.
https://docs.google.com/presentation/d/1VJS3RtCDkZvMqjEuL3z9wTyT9NtRhlcik8YsUe3o8-Q/edit?usp=sharing
Повторуваме-го опишуваме - колку бои има и го кажуваме значењето на секоја боја. Потоа учениците во своите тетратки цртаат семафор и ги сработуваат наставните листови.
06.05.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспосбува да знае правилно и безбедно да се движи. Да се оспсобува да ги препознава и почитува сообраќајните знаци во сообраќајот во реална ситуација. Да знае кои се безбедни места за игра.
Наставна содржина: Сообраќајни знаци
Активности: Препишете го текстот во тетратка и одговорете на петте прашања од зелените правоаголници на наставните листови дадени во прилог.
29.04.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспосбува да знае правилно и безбедно да се движи. Да се оспсобува да ги препознава и почитува сообраќајните знаци во сообраќајот во реална ситуација. Да знае кои се безбедни места за игра.
Наставна содржина: Каде играат децата
Активности:
Разговор за местата на кои што играме и дали истите се безбедни.Разгледување, анализа и одговарање на прашањата од сликата во тетратка и сработување на наставниот лист.
Разговор за местата на кои што играме и дали истите се безбедни.Разгледување, анализа и одговарање на прашањата од сликата во тетратка и сработување на наставниот лист.
22.04.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспосбува да знае правилно и безбедно да се движи. Да се оспсобува да ги препознава и почитува сообраќајните знаци во сообраќајот во реална ситуација.
Наставна содржина: Движење на улица и пат
Активности: Разговор за движењето на пешаците по тротоар, како и преминувањето преку улица.
Одоговор на следните прашања во тетратка (Зошто децата ги држат родителите за рака кога се движат по тротоарот и преминуваат улица? Дали при преминување на улица треба да се трча? Зошто постои пешачки премин? Како се преминува улица? Што ќе се случи ако не се движиме по тротоарот? Што може да се случи ако трчаме по тротоарот?) Разгледување, аналаиза и одговарање на прашањата од сликата во тетратка.
Проследете ја и презентацијата: https://docs.google.com/presentation/d/1dIVujennjdPtUyFnOGaGglwH2ENwwqmDmaWIebpny4c/edit?usp=sharing
15.04.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспособува да развива чувство на припадност кон својата татковина. Да се оспособува да се запознае со позначајните природни убавини. Да се оспсобува да ги запознава природните богатства на својата таковина.
Наставна содржина: Контролен тест - Моето место
Активности: Преку апликација на интернет се решава тест. Линкот за логирање ќе
ви биде испратен на групите на одделенијата.
Секое одделение се логира со посебен код кој ќе ви го испрати
Вашиот наставник. Се логирате со цело име и презиме и тестот може да го
решавате само еднаш.
08.04.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспособува да развива чувство на припадност кон својата татковина. Да се оспособува да се запознае со позначајните природни убавини. Да се оспсобува да ги запознава природните богатства на својата таковина.
Наставна содржина: Повторување на темата- Моето место
Активности:Повторување на се она што е учено од темата „Моето место“ преку читање на препишаните лекции во тетратка. Подготовка за тест кои што ќе го правиме следната седмица. Решавање на крстозборот.
01.04.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспособува да развива чувство на припадност кон својата татковина. Да се оспособува да се запознае со позначајните природни убавини. Да се оспсобува да ги запознава природните богатства на својата таковина.
Наставна содржина: Убавините на мојата татковина
Активности: Разгледување на географската карта на Република Македонија. Се
поставуваат прашања на учениците каде се наоѓа нивното место на живеење (село,
град). Се води разговор за тоа кои природни убавини се наоѓаат во околината и пошироко. Кои природни убавини ги има во Македонија? Следење на презентацијата
https://docs.google.com/presentation/d/11K_DV_BA1NIpKv__6BOVaq18sxDBEsgMfti_ObOcfxc/edit?usp=sharing
Во тетратка да се препише текстот за природните убавини на мојата татковина.
25.3.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспсобува да развива интерес и почит кон традицијата и културното наследство.
Наставна содржина: Моето место на живеење некогаш и сега
Активности:Се проследува презентацијата, врз основа на податоците од истата забележуваме како изгледало местото на живеење некогаш, а како изгледа сега (на пр. Куќи од камен и дрво со чардаци и дрвени прозорци – модерни куќи со алуминиумски прозорци и тераси; земјени улици – асфалтирани улици; осветлување со ламби – електрично осветлување и др.)
Да се препише во тетратката по општество текстот за Моето место на живеење некогаш и сега од сликата во прилог
Наставен лист во прилог да се препише во тетратка и да се нацрта според барањето
Наставен лист во прилог да се препише во тетратка и да се нацрта според барањето
https://docs.google.com/presentation/d/1pFOhwue5mZ7ToRpn2rSwXGVAC3yI1Xr3cqFoWVONEws/edit?usp=sharing
18.3.2020 год. СРЕДА
Цели: Да се оспсобува да ги препознава и именува позначајните објекти во непосредната околина и да се оспсобува да се ориентира според нив.
Наставна содржина: Непосредна околина и објекти во непосредната околина
Активности: Градот Скопје, во кој што живееме е многу голем, во него живеат многу жители. Низ него тече реката Вардар и се издига планината Водно. Има повеќе улици и булевари со тротoари низ кој се движат многу возила и пешаци. Секоја улица има свое име и секоја куќа свој број. Во нашиот град се наоѓаат многу продавници, трговски центри, училишта, факултети, судови, музеи, аптеки, болници, банки....
Запознавање на учениците со поимот непосредна околина. Во нашата непосредна околина има многу значајни објекти кои се потребни за животот и работата на луѓето.
-Именување на објекти кои се наоѓаат во непосредната околина во која живеат учениците. Именување на позначајни објекти кои се наоѓаат во непосредната околина на нашето училиште.
Поттикнување на учениците да раскажат што забележуваат кога се движат по патот од дома до училиште односно кои објекти ги забележуваат.
Да се препише во тетратката по општество текстот за Населба од сликата
во прилог
Наставен лист во прилог да се препише во тетратка
No comments:
New comments are not allowed.