АНГЛИСКИ ЈАЗИК



План за работа по предметот Англиски јазик за период
01.06-10.06.2020 во IIa,b,v паралелка

Наставна содржина
1.Работилница (Craftwork)- Summer holiday
Цели (во согласност со наставната програма по англиски јазик за II одделение)
Учениците да можат:
1.да го увежбаат вокабулар (летен одмор)

Вовед во активноста
Час 1,2,3
1.Отворете во учебниците  на стр.60, разгледајте ја вежба бр. 2. Потребное да се изработи макета на плажа која ќе ја најдете во учебниците во делот Craftwork (Playtime!, две страни). На втората страна од делот Craftwork, Playtime ќе ги видте следниве сликичи: umbrella, shell, boat, hat, green fish, bag and towel. Ова  сликички треба да ги исечете и соодветно(по ваш избор) да ги залепите на листото со плажата (една страна понапред)
2. Погледнете го видеото Elly goes to the beach, повторете ги зборовите од видеото
2.Во вашите тетратки нацртајте kако планирате да го поминете вашиот летен распуст
3. Слушнете ги песничките:
1.If you happy and you know it
2. What do you like to do in the summer?
Enjoy your summer holiday!
See you next year :)



Наставни материјали
Craftwork
Линк за активноста
Формативно вреднување

Меил од наставникот

План за работа по предметот Англиски јазик за период
25.05-29.05.2020 во IIa,b,v паралелка
 (два часа)
Наставна содржина
1.Увежбување-Summer clothes
2. Изучување на песничка
Цели (во соглаасност со наставната програма по англиски јазик за II одделение)
Учениците да можат:
1.да го увежбаат вокабулар од темата (облека)
2. да го применат вокабуларот од темата во  песничка
Вовед во активноста
Час 1
1.Ја слушате песничката на Мет за облека. Преслушајте ја неколку пати со цел да можете да ја научите. Запамтете: на прашањето What are you wearing? Се одговара со I am wearing……..
2. Пуштете го второто видео: Clothes quiz, треба да ги погодувате видовите на облека пред да се појави целосната сликичка.
3.Го решавате работниот лист Raboten list  Summer clothes: на работниот лист имате повеќе облеки, треба да ги обоите и усмено кажете оние кои ги носите само во лето.

4. Во вашите тетратки, нацртајте ја вашата омилена летна комбинација, обојте ја и именувајте ја.
Enjoy! :)

Наставни материјали
Работен лист Summer Clothes
Линк за активноста
Формативно вреднување

Меил од наставникот


План за работа по предметот Англиски јазик за период
18.05-22.05.2020 во IIa,b,v паралелка
(два часа)
Наставна содржина
1.    Обработка на   нов вокабулар- My clothes!(Summer clothes)
2.    Увежбување-Summer/Winter clothes
Цели (во согласност со наставната програма по англиски јазик за II одделение)
Учениците да можат:
1.да го увежбаат вокабулар од темата (облека)
2. да ја сортираат летна/зимска облека
Вовед во активноста
Час 1
1.Го гледате  видеото бр.1 со цел да научиме каква облека носиме кога е топло односно кога е лето и кога е ладно, оносно зима.
2. Го гледате и второто видео. Девојчето на видеото се подготвува за нејзиниот олетен одмор. Видете што ќе понесе со нејзе.
3. 3. Ги повторувате усмено зборовите за летна облека: shorts, dress, sunglasses, t-shirt, swimming suit
4.Усмено ги кажувате и зборовите за зимска облека: pants, socks, sweater, coat, scarf, hat
5. Го работите работниот лист 1 Summer/Winter clothes, потребно е да ги сорбирате (распоредите) облеките на . летни/зимски

6. Во вашите тетратки се цртате себе си во вашата омилена летна и зимска облека
Enjoy! :)

Наставни материјали
работниот лист 1 Summer/Winter clothes
училишна тетратка

Линк за активноста
Формативно вреднување

Меил од наставникот

План за работа по предметот Англиски јазик за период
11.05-15.05.2020 во IIa,b,v паралелка
 (два часа)
Наставна содржина
1.    Увежбување  нов вокабулар- My clothes!(Мојата облека)
2.    Работилница-изработка на paper doll
Цели (во согласност со наставната програма по англиски јазик за II одделение)
Учениците да можат:
1.да го увежбаат вокабулар од темата (облека)
2. да опишат (усмено) лик и неговата облека (He/She is wearing…
3.да ги увежбување на боите
Вовед во активноста
Час 1
1.Го гледате  видеото бр.1 со цел да се потсетите на зборовите за облека.  Ги повторувате зборовите од видеото.
2.Ја слушата песничка од второто видео. Преслушајте ја неколку пати со цел да ја научите.
Внимајате!
She is wearing……-таа носи
I am wearing- јас носам
He is wearing -тој носи
3.Го решавате работниот лист Raboten list clothes 2 (треба да ги кажете зборовите за облека и соодветно да ги обоите)

4. Изработувате A paper doll. Jс ви подготвив две кукли (една машка и една женска, облучете се вие која сакате да ја изработите. Потоа, ги сечете облеките и ја облекувате како сакате и ја опишувате
Ако го работите момчето: He is wearing…
Ako го работете девојчето:She is wearing…
Enjoy! :)



Наставни материјали
Мy clothes-работен лист 2
A paper doll
Линк за активноста

Формативно вреднување

Меил од наставникот

План за работа по предметот Англиски јазик за период
04.05-08.05.2020 во IIa,b,v паралелка
 (два часа)
Наставна содржина
1.Утврување-My Food
2. Обработка на нов вокабулар- My clothes!(Мојата облека)
Цели (во согласност со наставната програма по англиски јазик за II одделение)
Учениците да можат:
1.да гo усвојат вокабуларот од темата за видови на храна
2.да се запознаат со новиот вокабулар од темата (облека)
Вовед во активноста
Час 1
Ја завршуваме темата My Food. Ќе ги повторите сите зборови изучени од оваа тема и преку видеата ќе се потсетите на кусите искази поврзани со оваа тема. Потоа, во прилог, ќе го најдете работниот лист насловен My Food-утврдување кoj  ќе треба самостојно да го решите и да ја пополните табелата за самооценување која е вметната во самиот работен лист за утврдување.


Час 2
Во вашите тетратки по англиски јазик го пишувате насловот на новата тема:

School work
My Clothes! (Мојата облека!)
1.Го гледате видеото бр.1  со новите зборови од темата кое може да го најдете на долунаведениот линк. Ги повторувате зборовите од видеото.
2.Во вашите тетратки ги цртате и боиве следниве облеки: jeans-фармерки,t-shirt-маица по кратки ракави, skirt-здолниште, shoes-обувки, shorts-куси панаталони, jacket- дуксер, coat-палто
3. Од работниот лист (My Clothes), ги заокружувате и ги боите по ваша желба оние парчиња облека кои би ги носеле во пролет.


Наставни материјали
My Food-утврдување
Мy clothes-работен лист
Линк за активноста

Формативно вреднување

Меил од наставникот


План за работа по предметот Англиски јазик за период
27.04-01.05 во IIa,b,v паралелка
Наставна содржина
1.Работилница-Sunny Supermarket
2. Вежби-Activity Book

Цели (во согласност со наставната програма по англиски јазик за II одделение)
Учениците да можат:
1.да го именуваат  вокабуларот за храна и пријалоци од темата
2. да одговорат на прашање куси прашања поврзани со темата од типот-What is your favourite food?  What do you like/ dont like to eat/drink? What is in your basket?-I have got….

Вовед во активноста

Час 1
Учениците ги проследуваат дијалозите од линковите (Conversation-At the Supermarket). Потоа на стр. 50 во учебникот ги следат инструкциите за избработка на продавница од хартија.(работниот лист ќе го најдат во делот Craftwork, позади во учебникот). Го сечете листот (Sunny Market) и правите макета на продавница. На празната страна ги цртате работите кои би сакале да ги купите од продавницата и преку игра вежбате конверзација во продавница: пр.Can I have apples please? Here you are!
                                              Час 2

1.    Во работните тетратки ги решавате вежбите:
2.    Стр.50 (г=усмено ги кажувате боите на корпите за пазарење и ги именувате производите кои се внатре во нив. Потоа, соодветно поврзувате: (Mummy’s basket is purple, daddys  basket is blue, за другите ликови поврзувате по ваш избор)
3.    Стр.51-ги именувате производите на сликите и боите оноклу sвездички според тоа колку на вас ви се допаѓаат видовите на храна, **-повеќе, *-помалку)

Наставни материјали
Учебник стр. 50 +делот craftwork
Работна тетратка стр. 50,51
Линк за активноста
Формативно вреднување

Меил од наставникот


План за работа по предметот Англиски јазик за период
22.04 2020 во II a,b,v паралелка
Наставна содржина
1.Утврдување-My food! Мојата храна!-Тема 5

Цели (во согласност со наставната програма по англиски јазик за II одделение)
Учениците да можат:
1.да го знаат вокабуларот за храна и пријалоци од темата
2. да одговорат на прашање куси прашања поврзани со темата од типот-What is your favourite food?  What do you like/ dont like to eat/drink? What is in your basket?-I have got….

Вовед во активноста

Час 1
1.    Најпрво усмено ќе ги повторите зборoвите за храна и пијалоци од минатите лекции (потсетeте се преку видеата кои беа испратени или преку нацртаното во училишните тетратки)
2.    Потоа, ќе отворите на страните Now I Know во учебникот (остр.52 и 53).
Вежба 1(стр.52): усмено кажувате што има во корпата (Basket) на Лулу и Лери според сликичките:
Lulu what is in your basket? I have……
Вежба 3 стр.53: гледајќи во делчињатата од сложувалката, ги кажувате идовите на храна кои се на сликата
Вежба 4 (стр.53): усмено ги кажувате видовите храна од ликичките, а потоа по сопствен избор ги штиклирате произодите со цел да направите смути за Лери.
*По завршувањето со задачите го лепите стикерот со делфинот кој кажува Now I know… (може да го најдете позади во учебникот)

3.    Во работните тетратки ги решавате вежбите:
1.    На стр.48, требаda ги именувате производите од сликите и соодветно да се поврзат производите со продавницата од каде би можеле да се купат:
2.    На стр. 49, именувајте ги видовите храна и соодветно поврзете ги со ликот и кажувјте реченици за тоа кој што сака да јаде пр. Lulu likes apples…..

Наставни материјали
Учебник стр. 52,53
Работна тетратка стр. 48,49
Линк за активноста
Формативно вреднување

Меил од наставникот


План за работа по предметот Англиски јазик за период
13.04-17.04.2020 во II a,b,v паралелка

Наставна содржина
1.    Прославување на Еaster-Easter activities
Цели
Учениците да можат:
-да се запознаат со симболите и обичаите поврзани со празникот Велигден

 Вовед во активноста

Час 1
School work
Easter-Велигден

1.    Го проследувате првото видео со вокабулар поврзан со празникот Еaster.
2.    Усмено, ги повторувате зборовите од видеото.
3.    Го работите работниот лист именуван-Easter vocabulary (ги сечете сликичките, ги боите и ги лепите во вашите тетратки по англиски јазик. Доколку немате принтер слободно нацртајте ги во вашите тетратки)

4.    Го работите работниот лист Easter 1, coloring page( со помош на вашите родители, ги боите делчињата од сликата)

5.    Го гледате второто и третото видео и по желба ги учите песничките за BUNNY
6.    *Го проследувате и последното видео-приказна за Еaster  (не е задолжително)
Happy Easter Everyone!
Ресурси
Работен лист:
1.Easter vocabulary
2. Easter 1, coloring page
Линк за активноста
Формативно вреднување

Меил од наставникот






План за работа по предметот Англиски јазик за период
06-10.04 2020 во IIa,b,v паралелка
 (два часа)
Наставна содржина
1.Обработка- Healthy/ Unhealthy Food

2. Увежбување-Healthy/Unhealthy Food
Цели (во согласност со наставната програма по англиски јазик за II одделение)
Учениците да можат:
1.да се запознаат со здрава/нездрава храна
2. да разликуваат healthy од unhealthy food

Вовед во активноста

Час 1
                
1.    Учениците го гледаат постираното видеото и ги кажуваат на глас зборовите за храна.
2.    Во училишните тетратки цртаат две колони кои ги насловуваат: Healthy Food / Unhealthy Food, под насловите учениците соодветно цртаат и  бојат по 5 видови на храна (5 healthy food и 5 unhealthy food).

Час 2
1.    Учениците ги повторуваат зборовите од минатиот час преку видеото од минатиот час за здрава и нездрава храна.
2.    Учениците го проследуваат вториот линк, на кој имаат квиз во кој треба  усмено да погодуваат што е здраво,а што не.
3.     Учениците го работат работниот лист
Работен лист Healthy/Unhealthy food *учениците ги прецртуваат видовите на храна кои се нездрави, а ги бојат оние кои спаѓаат во healthy food.    
           
                                


Наставни материјали
Работен лист-Healthy/ Unhealthy Food


Линк за активноста
Формативно вреднување

Меил од наставникот

30.03.2020 год. ПОНЕДЕЛНИК И 01.04.2020 год. СРЕДА

Цели кој што треба да ги постигнат:
да гo усвојат вокабуларот од темата за видови на храна
да разликуваат храна и пијалоци и соодветно да ги  поделат


1. Обработка на нов вокабулар –Drinks
2. Обработка: Food/Drinks 
1.    Активности:Во вашите тетратки по англиски јазик го пишувате насловот на новата тема:

School work
My Drinks!
1.Го гледате видеото бр.1  со видови на храна  кое може да го најдете на долунаведениот линк. https://www.youtube.com/watch?v=M6hVBEluyRQ
Ги повторувате зборовите од видеото.
2. Од настаниот лист (My Drinks), ги сечете сликите со пијалоците, ги боите, ги  кажувате на глас и ги лепите во вашите тетратки.

3. Потоа, во тетратките правите две колони (го делите листот на два дела). Колоните ги насловувате Food (колона 1) и Drinks (колона 2). Отварате во работните тетратки на стр.83,85, 87. Ги барате сликичките со видови на храна и пијалоци, ги кажувате на глас и соодветно ги распоредувате во колоните. Она што се јаде го ставате во колоната Food, a она што се пие, во колоната Drinks.
* Веднаш до насловите Food/Drinks, можете доколку сакате да ги залепите сликичките од стр.87 на кои детето покажува како јаде (слика 2) и сликата со детето кое покажува како пие (слика 3).
 4. На глас, ги повторувате сите зборови употребени во речениците:
I eat……

I drink……….


23.3.2020 год. ПОНЕДЕЛНИК
Цели кој што треба да ги постигнат:
да го увежбаат вокабуларот од темата за видови на храна


Увежбување-My food! Мојата храна!-Тема 5
1.    Активности:Најпрво усмено ќе ги повторите зборoвите за храна од минатиот час (потсетeте се преку видеата кои беа испратени или преку нацртаното во училишните тетратки)

2.    Потоа, ќе го најдете прикачениот работен лист со видови на храна и ќе го решите. Треба да го пронајдете  зборот кој е претставен со слика и да се стави знак за точно.
3.    Во работните тетратки ги решавате вежбите:
1.    На стр.44, треба да се идентификуваат видовите храна како и корпата за пазарување и да се обојат соодветно
2.    На стр. 45, во корпата за пазарување со стрелки треба да се стават видовите храна кои вие би ги купиле од продавница
3.    На стр. 46, Најпрво кажете ги имињата на животните на англсики, потоа со цртички покажете им го патот  до нивното омилено јадење


25.3.2020 год. СРЕДА
Цели кој што треба да ги постигнат:
да одговорат на прашање What is your favourite food? И соодветно да одгворат-Му favourite food is…
Увежбување-My food! Мојата храна!-Тема 5



1.    Активности: Го проследувате  видеото. (Food Song)
Во вашите тетратки по англиски јазик пишувате наслов со помош на вашите родители:Мy favourite food is… и го цртате вашето омиено јадење.


16.3.2020 год. ПОНЕДЕЛНИК
Цели кој што треба да ги постигнат:
да гo усвојат вокабуларот од темата за домашни миленичиња и глаголите jump, climb, run

Утврдување на содржините од темата My Pets

Во делот наставни материјали, имате ставено ворд документ каде имате насоки и вежби со вокабуларот и глаголите од темата Му Pets. Со помош на вашите родители обидете се да ги решите овие вежби како и вежбите од работната тетратка  Set Sail 1 на стр.39 (втора активност). За оваа активност, најпрво кажете ги имињата на животните кои ги гледате на сликата, а потоа ставете или X за секое животно соодветно според она што може/не може да го прави.
*За дополнителни прашања, можете да ми се обратите на наведената e-mail адреса: 
aneta_dimeska@yahoo.com

18.3.2020 год. СРЕДА
Цели кој што треба да ги постигнат:
1.да гo усвојат вокабуларот од темата за видови на храна
2. да одговорат на прашање-What do you like to eat?
3.усмено да кажат што сакаат, а што не сакаат да јадат I like…./I dont like….
Наставна содржина: 
1.Обработка на нов вокабулар-My food! Мојата храна!-Тема 5
2. Обработка: I like…./  I dont like…. 
Активности:
Во вашите тетратки по англиски јазик го пишувате насловот на новата тема:

School work
My Food!
1.Го гледате видеото бр.1  со видови на храна  кое може да го најдете на долунаведениот линк. Ги повторувате зборовите од видеото. Во вашите тетратки ги цртате следниве видови храна:
Pizza, hamburger, bread, soup, salad, cheese, chicken, fish

2.Потоа, го следите второто видео. Во вашите тетратки со помош на вашите родители пишувате
I like….

и ги цртате јадењата кои сакате да ги јадете, од другата страна пишувате I dont like….
И го цртате она што не сакате да јадете (може да си измислите и некои чудни комбинации на јадења J) 
2. https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk

No comments: