План за
работа за 08.06.2020 - 10.06.2020
Содржини
и активности за работа за второ одделение
|
|||
Наставен предмет: Математика
|
Наставна
содржина
.
|
8.6.2020
Дијаграм на времето
|
|
9.6.2020
Пиктограми
|
|||
10.6.2020
Групирање со Керолов дијаграм
|
|||
Според целите на програмата за второ одделение
Ученикот / учениците
|
8.6.2020
Знае да прави дијаграм на времето, Пополнува дијаграм на времето според претходно собрани податоци, Знае да користи легенда
|
||
9.6.2020
Користи табели за пополнување со боење .
Користи дијаграм и пиктограми со практични средства
|
|||
10.6.2020
Користи Керолов и Венов дијаграм за распоредување на броеви и предмети користејќи еден критериум; почнува да користи два критериуми; го образложува изборот користејќи соодветен јазик, вклучувајќи го и зборот „не“
|
|||
Вовед во активноста
|
8.6.2020
Следење на упатствата и решавање на страна 52 во
математика трет дел
|
||
9.6.2020
Следење на упатствата и решавање на страна
53 во математика трет дел
|
|||
10.6.2020
Групирање податоци во Керолов дијаграм со еден и два критериуми. Да ја решат
страна 54 во математика трет дел
|
|||
План за работа за 1.6.2020 - 4.6.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
||
Наставен предмет:
Македонски јазик
|
Наставна содржина
.
|
1.6.2020
Колку
време е потребно
|
2.6.2020
Групирање со броење цртички
|
||
3.6.2020
Читање
од столбест дијаграм
|
||
4.6.2020
Цртање
на столбест дијаграм
|
||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
1.6.2020
Чита и проценува време помалку и повеќе
|
|
2.6.2020
Групира податоци со броење цртички
|
||
3.6.2020
Чита
податоци од сликовити прикази, табели столбест дијаграм и ги
интерпретира;
|
||
4.6.2020
Чита податоци од
сликовити прикази, табели столбест дијаграм и ги
интерпретира;
|
||
Вовед во активноста
|
1.6.2020
Повторување на мерките за време и мерење на времето.
Потоа ги следат упатствата за да ја решат страна 48 во математика трет дел
|
|
2.6.2020
Запишување на податоци со помош на цртички со цел полесно собирање. /=1; //=2; ///=3; ////=4 и //// = 5.
Потоа ги
следат упатствата за да ја решат страна
49 во математика трет дел
|
||
3.6.2020
Да научат да читаат податоци од столбест дијаграм
следејќи ги упатствата во учебникот
Да ја решат страна 45 во математика трет дел
|
||
4.6.2020
Да научат да нацртаат столбест дијаграм следејќи
ги упатствата во учебникот
Да ја решат страната 51 во математика трет дел
|
||
План за работа за 26.5.2020 - 29.5.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
||
Наставен предмет: Математика
|
Наставна содржина
.
|
26.5.2020
Споредување маса
|
27.5.2020
Проценување и мерење волумен на течност
|
||
28.5.2020
Месеци во годината
|
||
29.5.2020
Часовници
|
||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
26.5.2020
Споредува
маса, користејќи стандардни единици: грам, килограм
Прави
разумен проценка за одговор на една задача.
|
|
27.5.2020
Споредува
зафатнина,
користејќи стандардни единици: литар
|
||
28.5.2020
Ги знае и ги кажува
по редослед месеците од годината.
|
||
29.5.2020
Чита време со
точност до половина час на дигитален и аналоген часовник.
|
||
Вовед во активноста
|
26.5.2020
Видео лекции кои ќе ви помогнат во реализација на наставната единица.
Повторување на
основната мерка за маса – килограм.
Учениците избираат
предмети, ја проценуваат нивната маса во килограми.
Потоа ги следат упатствата за да ја решат страна 43 во математика трет дел
|
|
27.5.2020
Видео лекции кои ќе ви помогнат во реализација на наставната единица.
Пред да
ја учат оваа лекција, на учениците треба да им имаат познавање за мерките на
различни кујнски садови и да видат каде сe се споменува литарот. За да се реализираат практичните активности на учениците
учениците покажете им разни куњски садови за мерење
течност и кажете им колку течност собира една чаша, мало и големо шише, бокал
и др.
Потоа ги следат упатствата за да ја решат страна 44 во математика трет дел
|
||
28.5.2020
Видео лекции кои ќе ви помогнат во реализација на наставната единица.
Водете разговор со цел да ги потсетите учениците редоследот на месеците во
годината барајте
од учениците да одговорат кој мецец е пред/по месецот што го кажувате вие.
Да ја решат страна 45 во математика трет дел
|
||
29.5.2020
Видео лекции кои ќе ви помогнат во реализација на наставната единица.
Активности за загревање преку прашања поставени од родителот:
• Колку минути има во еден час?
• Кое време е подолго: 3 секунди или 3 минути?
• Дали можеш да си го напишеш името 100 пати во една
секунда? Во една минута? Во еден час?
Потоа може да ги пражувате децата:
1. Колку пати можеш
да плеснеш со рацете за 1 минута?
2. Колку страни од
книга можеш да свртиш за 1 секунда?
3. Колку пати можеш
да го напишеш своето име за 1 минута?
4. Колку пати можеш
да скокнеш за 15 секунди?
Потоа учениците
задаваат активности и го мерат времето потребно за нивна реализација.
Да ги решат страните 46 и 47 во математика трет дел
|
||
Видео или аудио запис
|
План за работа за 18.5.2020 - 22.5.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
|||
Наставен предмет:
Македонски јазик
|
Наставна содржина
.
|
18.5.2020
Проценување должина
|
|
19.5.2020
Сантиметри
|
|||
20.5.2020
Мерење во килограми
|
|||
21.5.2020
Мерење во грамови
|
|||
22.5.2020
Мерење
|
|||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
18.5.2020
Користи
нестандардни мерки за да споредува и подредува должини
|
||
19.5.2020
Ги
споредува должините, користејќи стандардни единици: центиметри, метри,
|
|||
20.5.2020
Споредува
маса, користејќи стандардни единици:
килограм
|
|||
21.5.2020
Споредува
маса, користејќи стандардни единици: грам
|
|||
22.5.2020
Ги
споредува должините, користејќи стандардни единици: центиметри, метри,
Споредува
маса, користејќи стандардни единици: грам, килограм
|
|||
Вовед во активноста
|
18.5.2020
Се проследува видео лекцијата за мерење.
Учениците треба да проценат должина на различни
предмети.
Потоа ги следат упатствата за да ја решат страна 39 во математика трет
дел
|
||
19.5.2020
Се проследува повторно видео лекцијата за мерење
за да се потсетат.
Со користење на линијар учениците мерат должина
на тетратки книги, прибор за моливи, молив гума и др.
Потоа ги следат упатствата за да ја решат страна 40 во математика трет
дел
|
|||
20.5.2020
Водете разговор со цел да ги
потсетите учениците како да употребуваат вага за да
измерат маса од еден килограм
(1 kg). Кога на двете страни на вагата се ставаат иста тежина
на предмети вагата тасовите се еднакви. Се ставаат на вагата предмети кои тежат 1
килограм или повеќе и помалку од 1 килограм. Потоа се проследува презентација за маса .
Да ја решат страна 41 во математика трет дел
|
|||
21.5.2020
Да ја решат страна 42 во математика
трет дел
Учениците треба
да нацртаат предмети во табелата на страницата 42. Родителот го охрабрува ученикот
да ги измери предметите на вага за да ги
проверат одговорите, доколку е потребно.
|
|||
22.5.2020
Повторување на мерките за маса: грам и килограм. Мерките ги повторуваат
преку набројување на предмети што может да се измерат во грамови и предмети
кои се мерат во килограми.
А потоа се решава наставен лист
кој е даден во прилог.
|
|||
Видео или аудио запис
|
|||
Презентации
|
Мерење презентација
|
||
Линкови за активности
|
|||
Наставен лист
|
|
План за работа за 11.5.2020 - 15.5.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
||
Наставен предмет:
Македонски јазик
|
Наставна содржина
.
|
11.5.2020
Вредност на банкноти
|
12.5.2020
Колку вреди
|
||
13.5.2020
Колку кусур треба да добиеш
|
||
14.5.2020
Текстуални задачи со пари
|
||
15.5.2020
Текстуални задачи со пари
|
||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
11.5.2020
Да ги
препознаат, опишат и именуваат парите
|
|
12.5.2020
Користи монети за да пресмета збир на 10, 50 или 100
|
||
13.5.2020
Го одредува збирот на монети и банкноти потребни да
се плати одреден износ до 100 денари и го пресметува кусурот.
|
||
14.5.2020
Го користи знаењето
за решавање проблеми со пари
|
||
15.5.2020
Го користи знаењето за
решавање проблеми со пари
|
||
Вовед во активноста
|
11.5.2020
Да ја решат страна 36 во математика трет дел
Следејќи ги упатствата да ја
научи вредноста на банкнотите
|
|
12.5.2020
Да ја решат страна 37 во математика трет дел
Да научи да ја пресмета вредноста користејќи ги
упатствата
|
||
13.5.2020
Водете разговор користејќи ги следниве прашања
• Колку монети со
вредност од по 10 денари прават 100 денари?
• Кои монети можам
да ги употребам за да направам 50 денари?
• Имам 70 денари Треба да платам 120 денари. Уште колку пари ми недостигаат? Потоа
Да ја решат страна 38 во математика трет дел
|
||
14.5.2020
На учениците им се поставуваат различни задачи со пари за да се потсетат
на вредноста на монетите и банкнотите во РМ.
• Која е оваа монета?
• Дали е ова монета од Република Македонија? Од каде знаеш?
• Која е оваа банкнота?
• Дали е ова банкнота од Република Македонија? Од каде знаеш?
• Која е вредноста на оваа монета?
• Што можам да купам со оваа монета?
А потоа се решава наставен лист кој е даден во
прилог
|
||
15.5.2020
На учениците им се поставуваат различни задачи со пари за да се потсетат
на вредноста на монетите и банкнотите во РМ.
• Која е оваа монета?
• Дали е ова монета од Република Македонија? Од каде знаеш?
• Која е оваа банкнота?
• Дали е ова банкнота од Република Македонија? Од каде знаеш?
• Која е вредноста на оваа монета?
• Што можам да купам со оваа монета?
А потоа се решава наставен лист кој е даден во
прилог.
|
План за работа за 4.5.2020 - 8.5.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
||
Наставен предмет: Математика
|
Наставна содржина
.
|
4.5.2020
Свртувања
под прав агол
|
5.5.2020
Колку свртувања
|
||
6.5.2020
Движење
|
||
7.5.2020
Читање
мапа
|
||
8.5.2020
Изработка
на мапа
|
||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
4.5.2020
Да препознава кои свртувања се под прав агол
|
|
5.5.2020
Препознава цело,
половина и четвртина свртување во насока на движење на стрелките на
часовникот и во
спротивна насока од насоката на движење на стрелките на часовникот.
|
||
6.5.2020
Да се движи следејќи ги насоките
|
||
7.5.2020
Да знае да чита мапа според дадените насоки
|
||
8.5.2020
Следејќи ги инструкциите
да умее да нацрта мапа
|
||
Вовед во активноста
|
4.5.2020
Да ја решат страна 31 во математика трет дел
Да ја нацрта патеката следејќи
ги упатствата
|
|
5.5.2020
Да ја решат страна 32 во математика трет дел
Да избројат колку свртувања под прав агол се
направени
|
||
6.5.2020
Да ја решат страна 33 во математика трет дел
Да се движат во
одреден простор следејќи и препознавајќи ги дадените упатства.
|
||
7.5.2020
Да ја решат страна 34 во математика трет дел
Прашања за проверка
на знаењето
• По кој пат се движам?
• Која е оваа насока?
• Дали е ова половина завртување?
• Дали е ова прав агол? Од каде знаете?
• Кажете ми како да стигнам од X до Y (дадена патека –
рута).
• Нацртајте стрелки за да ја покажете оваа рута (им се
дава рута).
|
||
8.5.2020
Да ја решат страна 35 во математика трет дел
Следејќи ги упатствата да нацртаат мапа
|
План за работа за 27.4.2020 - 30.4.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
||
Наставен предмет:
Македонски јазик
|
Наставна содржина
.
|
27.4.2020
Сврти лево сврти десно
|
28.4.2020
Прав агол
|
||
29.4.2020
2Д форми со прави агли
|
||
30.4.2020
Насока на свртување
|
||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
27.4.2020
Следи инструкции што се однесуваат на
местоположба, насока и движење.
|
|
28.4.2020
Препознава дека прав агол е всушност
четвртина свртување.
|
||
29.4.2020
Да препознава прави агли кај 2Д формите
|
||
30.4.2020
Препознава цело,
половина и четвртина свртување во насока на движење на стрелките на
часовникот и во
спротивна насока од насоката на движење на стрелките на часовникот.
|
||
Вовед во активноста
|
27.4.2020
Следи и да дава инструкции што се однесува на
местоположба, насока и движење.
Следејќи ги инструкциите кои се
дадени во учебникот да се реши страна 27 во математика трет дел.
|
|
28.4.2020
Учениците добиваат задача да преклопат големо парче хартија за да формираат прав агол. Учениците наоѓаат примери за прави агли низ домот, а потоа ги именуваат формите што содржат прави агли. Да се реши страна 28 во математика трет дел. |
||
29.4.2020
Да ги нацртаат 2Д
формите така што секоја да има точен број на прави агли. Да ги именуваат
формите и да ги пребројат аглите на страна 29 во математика трет дел.
|
||
30.4.2020
Преку примери во учебникот на
страна 30 во
математика трет дел да
препознае цело,
половина и четвртина свртување во насока на движење на стрелките на
часовникот и во
спротивна насока од насоката на движење на стрелките на часовникот. Решавање на стр 30 во математика трет дел.
|
||
План за работа за 21.4.2020 - 24.4.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
||
Наставен предмет:
Македонски јазик
|
Наставна содржина
.
|
21.4.2020
Симетрија - Поим
|
22.4.2020
Симетрија кај 2 д формите
|
||
23.4.2020
Цртање оски на симетрија
|
||
24.4.2020
Симетрични форми
|
||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
21.4.2020
Да знае што е симетрија и да дели 2Д форми на 2 еднакви
дрлови
|
|
22.4.2020
Доцртува 2Д форми по линијата на симетрија ја довршува втората половина
|
||
23.4.2020
Умее да најде различни начини на превиткување на 2Д формите-оска на симетрија
|
||
24.4.2020
Пронаоѓа и препознава
симетрични фигури
|
||
Вовед во активноста
|
13.4.2020
Преку презентација за симетрија се воведуваат во поимот
симетрија и што е оска на симетрија.
Потоа решаваат
во математика трет дел на стр. 23
Презентација - simetrija
https://docs.google.com/presentation/d/1mQrjNtiBwj8P0J3CDDFMl4_e9tAeYhBa4Bqpuc4Jlio/edit?usp=sharing
|
|
14.4.2020
Гледаат презентација и одредуваат симетрија на 2 Д формите
наставен лист -определување оска на симетрија на 2Д форми
Презентација-СИМЕТРИЈА
https://docs.google.com/presentation/d/1IJgMa_OSZc2AeHtPc5VLj-UxjWwqm84PYzM7t3sqnWc/edit?usp=sharing
|
||
15.4.2020
Линијата која ја дели формата на 2 еднакви дела т.е ја преполовуваат се вика оска на симетрија. Оската на симетрија е всушност линија на превиткување.
Кога дадена фигура ја превиткуваме по оската на симетрија, тогаш 2 дела целосно се поклопуваат -совпаѓаат и за нив велиме дека се симетрични во однос на оската на симетрија. Решавање во математика трет дел на стр. 24
|
||
16.4.2020
Пронаоѓа оска на симетрија на симетрични форми
Решавање во математика трет дел на стр. 25
|
||
План за работа за 13.4.2020 - 16.4.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
|||
Наставен предмет:
Македонски јазик
|
Наставна содржина
.
|
13.4.2020
Групирање 3Д форми по одредени својства-ѕидови, рабови, темиња
|
|
14.4.2020
Групирање 3Д форми според одредено
својство
|
|||
15.4.2020
Страни и темиња на 2Д и 3Д форми
|
|||
16.4.2020
Споредување и
разликување на 2Д од 3Д форми
|
|||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
13.4.2020
Да може да најде и да групира форми, да ги определува нивните својства
|
||
14.4.2020
Разликува,
именува, опишува и црта геометриски форми(2д)
|
|||
15.4.2020
Именува и разликува
2Д форми и 3Д форми (на пр.: кругови, квадрати, правоаголници и
триаголници, цилиндар, квадар, коцка, топка, конус)
|
|||
16.4.2020
Групира, именува, опишува, прави 2Д (квадрат, правоаголник, триаголник, многуаголник)
и 3Д форми (на пр., коцка, квадар, конус, цилиндар, топка и пирамида) според нивните својства.
|
|||
Вовед во активноста
|
13.4.2020
Учениците ги групират геометриските тела по форма и ги групираат 3д формите според својствата да се реши
стр. 21 и 22 во математика трет дел
|
||
14.4.2020
Со помош на презентација се потсетуваат на својствата на 3Д формите и го решаваат наставниот лист.
Наставен лист -Дали
ги знаеш својствата на 3Д формите
|
|||
15.4.2020
Учениците ја гледаат презентацијата и со
помош на неа ги одредуваат страните и темињата на 2Д и “Д формите. Потоа го
решаваат наставниот лист.
nastaven-list-2d-i-3d-formi
Презентација 2D I 3D FORMI STRANI I TEMINJA
|
|||
16.4.2020
Воведен дел: Групирање 2Д и 3Д форми според својствата: бројот на страни; бројот на агли; прави или свиткани страни, ѕидови, темиња.
Главен дел: Учениците
треба да ги покажат и именуваат 2 Д формите кои се содржат на покажаното тело (наставнен лист)а потоа да
ги поврзат. Пр: коцка-квадрат, конус-два круга и еден правоаголник кој е заоблен, за топка не можат да одделат 2 Д форма, топката нема страни и агли.
НЛ-Поврзување-2Д-форми-и-3Д-форми-со-цртежи-на-истите
|
|||
Видео или аудио запис
|
|||
Презентации
|
2D I 3D FORMI STRANI I TEMINJA
|
||
Линкови за активности
|
|||
Наставен лист
|
Дали ги знаеш својствата на 3Д формите
nastaven-list-2d-i-3d-formi
НЛ-Поврзување-2Д-форми-и-3Д-форми-со-цртежи-на-истите
|
План за работа за 6.4.2020 - 10.4.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
|||
Наставен предмет:
Македонски јазик
|
Наставна содржина
.
|
6.4.2020
Контролен тест – Собирање, одземање со и без премин, Множење и делење и дропки
|
|
7.4.2020
Опишување
геометриски форми - обработка
|
|||
8.4.2020
Страни и темиња кај 2Д форми
|
|||
9.4.2020
2Д форми – геометриски фигури
|
|||
10.4.2020
3Д форми
|
|||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
6.4.2020
Собира и одзема броеви до 100 со и без премин.
Го разбира множењето како собирање на исти собироци и го користи знакот „. “.
Го разбира делењето како групирање и го користи знакот „ : “.
Решава текстуални задачи и математички проблеми.
Препознава дека една половина се пишува 1/2 , една четвртина 1/4 .Наоѓа половини и четвртини од форми и од мали групи предмети до 20.
|
||
7.4.2020
Разликува,
именува, опишува и црта геометриски форми(2д)
|
|||
8.4.2020
Групира, именува, опишува, замислува и црта 2Д форми според нивните својства
|
|||
9.4.2020
Групира, именува, опишува,
замислува и црта 2Д форми (на пр: квадрат, правоаголник, круг, правилен и
неправилен петаголник и шестаголник) според нивните својства;
|
|||
10.4.2020
Препознава и групира 3Д форми
|
|||
Вовед во активноста
|
6.4.2020
Преку апликација на интернет се решава тест. Линкот за
логирање ќе ви биде изпратен на групите на одделенијата.
Секое одделение се логира со посебен код кој ќе ви го
испрати Вашиот наставник. Се логирате со цело име и презиме и тестот мо.е да
го решавате само еднаш.
|
||
7.4.2020
Со помош на презентација ги претставува описите на 2 д форми учениците имаат задача да ја препознаат формата според описот и истата да ја именуваат. Потоа се решава стр. 17 во математика 3 дел. Да се реши наставнот лист. |
|||
8.4.2020
Групирајте 2Д форми според својствата: бројот на страни, бројот на агли; прави или свиткани страни.
Решавање на
задачите од работната тетратка (18 стр./ трет
дел) -страни и темиња кај 2Д формите. Цртање на 2Д формите во тетратките.
|
|||
9.4.2020
Учениците добиваат задача да нацртаат една фигура (пример
квадрат), а потоа да го поделат на четири триаголници.
Учениците работат практични активности што се однесуваат
со барањата на страницата 19.
Важно е учениците да ги направат фигурите. Забележуваат
дека геометриската фигура во долниот десен агол се добива единствено ако
триаголниците се преклопат.
Откако учениците ќе ги направат фигурите, ги избројат
страните и ги именуваат како петаголници/ шестаголници. Учениците цртаат и
други геометриски фигури.
Потоа учениците ја работат страницата 19 во математика трет дел
|
|||
10.4.2020
Со помош на презентација
ги претставува описите на 3 д форми учениците имаат задача да ја препознаат
формата според описот и истата да ја именуваат. Потоа се решава стр. 20 во
математика 3 дел.
Да се реши наставниот лист
|
|||
Видео или аудио запис
|
|||
Презентации
|
Презентација 2 Д
форми
https://docs.google.com/presentation/d/163Z5dWqp_Hus2yQ5fErvCNE9oT7q4-o_52_RoMHW9nE/edit?usp=sharing
Презентација 3 Д
форми
|
||
Линкови за активности
|
Линк за тестот по
математика за 6.4.2020 понеделник ќе ви биде пратен на групите во
одделенијата
|
||
Наставен лист
|
Наставни листови за 2 д и 3д форми
|
План за работа за 30.3.2020 3.4.2020
Содржини и активности за работа за
второ одделение
|
|||||||||||||||||||
Наставен предмет: Математика
|
Наставна содржина
.
|
30.3.2020
Правење еднакви делови , препознавање и
пишување ½ стр.9, 14 15 -3 дел
|
|||||||||||||||||
31.3.2020
Половина од група стр.10– 3 дел
|
|||||||||||||||||||
1.4.2020
Правење еднакви делови, препознавање
и пишување ¼ стр. 11-3 дел
|
|||||||||||||||||||
2.4.2020
Наоѓа
половина и четвртина со форми и групи предмети до 20 стр.12,13 – 3 дел
|
|||||||||||||||||||
3.4.2020
Половини и четвртини – вежби стр- 16 3 дел
|
|||||||||||||||||||
Според целите на
програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
30.3.2020
Правење еднакви делови , препознавање и
пишување ½
|
||||||||||||||||||
31.3.2020
Да умее да препознава и наоѓа четвртини од форми
|
|||||||||||||||||||
1.4.2020
Да препознава половина, па четвртина од парните броеви до 20
|
|||||||||||||||||||
2.4.2020
Препознава дека една половина се пишува 1/2 , една четвртина 1/4 .Наоѓа половини и четвртини од форми и од мали групи предмети до 20.
|
|||||||||||||||||||
3.4.2020
Препознава дека една половина се пишува 1/2 , една четвртина 1/4 и три четвртини ¾.
|
|||||||||||||||||||
Вовед во активноста
|
30.3.2020
Практични активности во кои се прават половини со превиткување хартија. Го сечеме секој дел и го означуваме и со збор и со симболот за половина .
Користиме форми
кои се исенчани за да прикажеме дропки. Што можеме да видиме? Ги групираме ги сите форми што прикажуваат ½ . Ги групираме формите кои не прикажуват или во друга група.
Користиме превиткување хартија за да добиеме половини користејќи правилни и неправилни форми. Што можете да забележите за неправилните форми?
Ги групираме или споделуваме предметите за да прикажеме половина
|
||||||||||||||||||
31.3.2020
Воведување во денешната активност преку практични активности во кои се прават половини со превиткување хартија. Исечете го секој дел и означете го и со збор и со симболот за половина. Користете превиткување хартија за да добиете половини користејќи правилни и неправилни форми. Што можете да забележите за неправилните форми?
Главен
дел: Групирајте или споделувајте
предмети за да прикажете половина
количини.
Го
разгледуваме примерот во учебникот, се воочува дека една група од 4 кога ќе
се подели на половина ќе се добие две групи од по две. Се заклучува
дека една половина од 4 е 2.
|
|||||||||||||||||||
1.4.2020
Воведен дел:-Учениците се потсетуваат на делење на форми на половина, како и на тоа дека половина се пишува 1/2. Потоа наставникот ги прашува што ќе се добие ако половината се преполови уште на половина (четвртина). Најава на целта на часот.
Главен дел:-Наставникот на секој ученик им делам по неколку капачиња (секој ученик има задача да ги преброи капачињата и да запише во тетратка колку капачиња има. Потоа истите треба да ги преполоват на половини. Учениците практично преполовуваат капачињата. Откако ќе ги преполоват од нив се бара да ги преполоват половините. Така учениците сфаќаат дека бројот на капачиња сега е преполовен на четири еднакви дела. За тоа време наставникот црта табела.
Секој ученик кажува колку капачиња добил на почетокот и наставникот го запишува во табелата, а потоа секој ученик кажува колку
е четвртината од бројот што го имал.
Потоа секој ученика добива по една фигура. Добиената фигура треба да ја превитка на 4 еднакви дела, а потоа да обои со боички четвртина од неа.
|
|||||||||||||||||||
2.4.2020
Повторување на знаењата за дропките преку препознавање на делови од цело и означување со дропка.
Главен дел: Активност за наоѓање на половини и чевтртини од фигури и групи на предмети до 20 со броење и делење
на еднакви делови.
Решавање на задачите од (стр.12, 13
- 3 дел).
Препознава дека една половина се пишува 1/2 , една четвртина 1/4 .Наоѓа половини и четвртини од форми и од мали групи предмети до 20.
|
|||||||||||||||||||
3.4.2020
Објаснување на задачите од работните тетратки.
Решавање на задачите од
стр 16- 3 дел
|
|||||||||||||||||||
Видео или аудио запис
|
|||||||||||||||||||
Презентации
|
Презентација Половина и четвртина од нешто
https://docs.google.com/presentation/d/14KpqhICY6ssQ5of-F14AFYTpahMVcSN-7wIn5Bp7lsk/edit?usp=sharing
|
||||||||||||||||||
Линкови за активности
|
|
||||||||||||||||||
Наставен лист
|
Наставни листови за дропки
|
23.3.2020 год. ПОНЕДЕЛНИК
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Да користи броење по 2,по 5 и 10 за решавање практични проблеми
Содржина која што ќе им помогне во реализација на истата:
Множење со броевите2,5,10 - вежби
Следете ги следните упатства:
Ке решиме неколку задачи со множењето но малку и да повториме.Множењето е повеќекратно собирање на еден ист број.Кога множиш два броја,редоследот не е важен –резултатот е ист пр.3*2 =6 но и 2 *3 = 6.
Реши ги задачите
1.Марко ,Мартин и Иван имаат по 4 џамлии.Ако ги соберат за да си играат,колку џамлии вкупно ке имаат?
2.Лидија и Мартина си играат со нивните две кукли.Секоја од нив има по 5 фустани.Колку вкупно фустани имаат ?
3.Во кутијата на Наде имадвојно повеќе моливи од кутијата на Максим.Ако тој има 10 молива, колку моливи има таа?
4.Помножи-а) 2 * 3 = б) 2 * 8 = в) 2* --- = 8 г)------ *5 = 10
Н.Л.Множење со 5https://docs.google.com/presentation/d/1yIOgPFoYGwNxeDtEI4GGLsbTB25d8EICLC45DSBO1MU/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/presentation/d/1As3ZRlM8SkQXF65abxBngrIZZpxtxaggWlMl7ZVg4e8/edit?usp=sharinghttps://docs.google.com/presentation/d/10WcsS3I93q2kc2xbaWbavH4F2fY7JlbF2qT6PPm36tk/edit?usp=sharing
24.3.2020 год. ВТОРНИК
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Да умее да брои по 3 и 4 за решавање практични пробеми како вовед во таблицата за множење и деење со 3 и 4
Содржина која што ќе им помогне во реализација на истата:
Брои по 3,по 4,вовед во таблица множење со 3 и 4
Следете ги следните упатства:
Да ги решат задачите на стр. 3,4,5 – дел 3
25.3.2020 год. СРЕДА
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Го разбира делењето како групирање и го користи знакот,, :,,
Содржина која што ќе им помогне во реализација на истата:
Делење како групирање и го користи знакот,, :,,
Следете ги следните упатства:
Делење како групирање и знакот „:“ – делењето може да има остаток. (Презентација во прилог)
https://docs.google.com/presentation/d/1So8mkdmVgdEAM0IsiWx2lKxTgICUaetywrKc8q7dnZ4/edit?usp=sharing
Да се решат задачите на стр. 6 – дел 3
26.3.2020 год. ЧЕТВРТОК
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Да знае дека при делењето може да има остаток
Содржина која што ќе им помогне во реализација на истата:
Делење со остаток
Следете ги следните упатства:
Равенства со множење и делење : стр. 7 – дел 3 – да се решат задачите
27.3.2020 год. ПЕТОК
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Усвојување на делењето како групирање со користење на знакот
Содржина која што ќе им помогне во реализација на истата:
Делење -вежби
Следете ги следните упатства:
Да ги решат задачите на стр. 8 – дел 3
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Користи броење по два,
по пет и по десет за решавање практични проблеми.
Содржина
Броипо 2, по 5 и по
10 – увежбување
Следете ги следните упатства:
Пополни ги низите со броење по
2, 5 и 10
Истражувај шеми и размисли за тоа кои броеви се
кажани при броење, а кој број е следен во низата.Продолжи ја шемата на
наставниот лист на следниот линк:
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Ја опишува и
продолжува низата со броење по два, по три, по четири и по пет до 30 или повеќе.
Содржина
Опишува и
продолжува низи по 2, по 3, по 4, по 5 и по 10
Следете ги следните упатства:
Воочуваат броење по 2, по пет и по 10 и ги опишуваат и
продолжуваат низите со броење.
Се даваа твежби за продолжување на низи соброење по 3 и по 4.
Пополни ги бројните оски соброевите што недостасуваат.
А) 6, 9, ___, ___ , ____, 21
в) 4, ____, 12, ____, ____, ____, ____,
Б) 32, ____, ____, 20, ____, _____, 8
г) ____, ____, ____, ____, _____, ____, 15
Продолжување на активностите во
наставниот лист и наставниот лист на линкот подолу.
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Го разбира множењето како собирање на исти собироци
и го користи знакот „ • “.
Содржина
Множење како собирање на исти собироци
и знакот „ • “ стр 42- 2 дел
Следете ги следните упатства:
Користете мали чекори да ги вежбаме
фактите за множење и делење(Интерактивна презентација).Запишете бројни изрази
со примена на знаците „.“ и „x“.
Изброј десет предмети и истите
подели ги во две еднакви групи и запиши како 2x5=10
Продолжи со активностите
во математика дел 2 на стр. 42 и 48
https://docs.google.com/presentation/d/1b4llJ84Af873E21aTRUdobuYgB2Q4I8DPuSXx2Qgic0/edit?usp=sharing
19.3.2020 год. ЧЕТВРТОК
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Ја користи таблицата множење со 2 и со 10
Содржина
Броењесопрескокнување
– Множењесо 2 и со 10
Следете ги следните упатства:
Има
шест групи по 2 џамлии.Колку џамлии има вкупно?Брои со прескокнување по двеза
да го откриеш одговорот. а истото запиши го како 6x2=12.
Секоја
кутии со бомбони има по 10 .Колку бомбони ќе има во четири кутии. . а истото
запиши го како3x10=30
Продолжи
со активностите во математика дел 2 на стр.43 и 47.
20.3.2020 год. ПЕТОК
Цел која што учениците треба да ја постигнат:
Го разбира множењето како опишување низа по 5.
Содржина
Броењесопрескокнување
– Множењесо 5
Следете ги следните упатства:
Секоја
кутија има по пет боици.Колку боици ќе има во 8 кутии.Ако ги запишеме како збир
ќе забележиме дека
5+5+5+5+5+5+5+5=40
а скратено може да го запишеме како 8x5=40
Продолжи со активностите
во математика дел 2 на стр.44и 45 и наставниот лист на линкот подолу.
No comments:
New comments are not allowed.